Jade Empire

Idag har jag suttit och spelat Jade Empire i några timmar.
det är sjukt kul... eller okej, inte "kul" i den betydelsen "kul" har, men ja... öhm, roligt, intressant.
jag blir helt inne i det. gillar alla miljöer och sånt också... så najs. och vissa svåra uppdrag, men det är ju det som gör det roligt.
jag har ju inte så stor erfarenhet av annat än simpla spel, men det här är faktiskt kul, och jag tror jag börjar lära mig...
men mina småsyskon, som sitter och spelar det typ hela tiden, har kommit väääldigt mycket längre än mig i spelet... haha. men jag kommer dit nån dag. någon dag...
haha, kommer säkert bara sitta och spela tv-spel medan de är borta i spanien i 10 dar... nej, det tror jag inte. hoppas inte det heller. om jag ska vara ensam hemma ska jag ju göra nåt vettigt, eller kanske mindre vettigt, av tiden... :P

Men i alla fall... roligt spel. rätt brutalt, men inte så mycket mer brutalt än de flesta spel idag...


Jade Empire


Det här är den karaktären jag spelar som. Hon heter egentligen Wu the Lotus Blossom, men jag har döpt om henne till Li the Flying Tiger.

Förlåt... ni tycker säkert inte att det här är det minsta intressant. haha. men jag tycker det är kul iaf. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0