Jag är hungrig, men jag måste sova...

Jag hatar när det blir så.
När jag blir hungrig och det är försent att gå och göra i ordning nåt att äta, för alla andra sover redan och om jag äter precis innan jag ska sova kommer det inte gå så bra att sova på en gång sen. det funkar liksom inte.
 jag har verkligen inte varit smart idag.
åt lunch, och sen ingenting, sen blev jag hungrig på mat vid middagstid, men istället för att äta mat då åt jag glass med strössel. 3 skålar. och sen en cappucino på det.
nu mår inte min mage bra.
den skriker efter riktig mat, men jag orkar inte ge den det.
den får vänta tills imorgon bitti helt enkelt.
men det kanske är bra att jag är hungrig, för då kanske jag vaknar i tid, av hungern som gnager inom mig... :P
på tal om mat och sånt... jag har börjat gilla cappucino. cappucino är kaffe i dess mildare form. i slutet av sommaren kanske jag kommer ha börjat dricka kaffe. 
oh hemska tanke... 
kaffe är inte så gott egentligen. bara när man blandar det med saker (enligt mig iaf...)
och kaffe är heller inte särskilt bra. 
så... 
äsch, vi får se hur det blir med det. 
börjar jag dricka kaffe så börjar jag dricka kaffe. börjar jag inte så är det bra med det. :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0