Jag saknar dig, älskade kamera!

kom heeeem, vi börjar oom igeen, vi glömmer aaaaaallt, därute eee de så kaaallt, kom heeeeem!
saknar den så mycket, och jag har kommit underfund med att jag inte behandlat den så väl som jag skulle kunnat tidigare. jag har liksom inte fotat med så mycket tanke på estetik alla gånger, men nu när jag får hem den ska jag fota som aldrig förr! och nu gäller det ju inte bara kvantiteten, som varit det viktigaste för mig tidigare, utan kvalitén!
jag bara önskar att den kunde komma hem igen, så vi kan arbeta tillsammans.
i Candelario ska vi ha så kul tillsammans, jag och min kamera. för den SKA komma hem innan vi åker!

saknaden är stor just nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0