Jag SKA vara duktig, jag SKA gå och lägga mig i tid!

Ja. det är rätt nödvändigt om jag ska vara pigg imorn. the big day...
lite nervös, men det ska bli kul ändå. :)

kvällen har flytit på bra. kollade på filmen vi hyrde. den var bra. det var intressant, för man fick tänka lite, för e hoppade fram och tillbaka mellan olika dagar och olika händelser de dagarna, som hade inflytade på de kommande dagarna som redan varit... ja, lite komplicerat, men man fattade efter ett tag.
och slutet var rätt passande, inte för "puttinuttigt" men ändå var det rätt lyckligt.

nu ska jag checka lite grejer på datorn innan jag går och lägger mig. men innan klockan 00.30 ska datorn vara avstängd, har jag bestämt. annars blir det säkert för sent iaf. :P

så jag säger gonatt nu.
önska mig lycka till inför morgondagen!
kanske skriver imorgon bitti, men vi får se hur det blir med det.

kraam på er, och sov gott! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0