Jo men bilder var det ja!

jaa... har ju sagt flera gånger att jag ska lägga upp bilder här... vad det var för bilder har jag nästan glömt bort, men eftersom jag inte har nåt att göra kan jag ju lägga in några nu... :P

Allmänt heta (XP) bilder på kläder:
 
   

 

 
här hade jag bara roligt, eller tråkigt kanske man kan säga... och prövade lite kläder. och mina underbara skor, som är helt omöjliga att gå i för man får sår på hela fötterna på en gång...

Och detta hade jag på mig på skolavslutningen:



¤ Blommig klänning från Gina Tricot
¤ Långt halsband från HM
¤ Örhängen (som inte syns)
Och skorna jag satte på mig sedan var mina söta, svarta sommarskor från Skopunkten


Jaa... sen fanns det faktiskt inte så många fler bilder att visa. haha, det är såna bilder som bara är intressanta när de är satta i rätt sammanhang, och det sammanhanget är long gone nu. :P
så det blev väl bara outfits ni fick se...

kram på er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0