Kände att det har fattats lite bilder på sistone så...

... Jag lägger in några jag såg på Tjuvtittat.se idag och som jag tyckte var väldigt roliga. var typ aslänge sen jag var inne där för jag hade typ glömt bort att det fanns, så jag såg massa nysa grejer idag.
och jag tycker synd om er och m,ig själv för att min kamera FORTFARANDE är på lagning, så jag kan lägga in obetydliga, roliga, gamla, tråkiga bilder sålänge... :)


Haha, ser du vad jag ser?


who doesn't want to smell like sweet Sixten?


Vissa tycker man synd om. Tveksam om det verkligen är ett riktigt namn eller om det är fejkat...


Jag gillar det faktum att det står "Basic" nedanför. :P de andra skulle kunna vara t.ex "Heavy" eller "light"


För "Inbrottstjuv" är huvudingrediensen för alla lyckade maträtter.


Finns inte mycket mer att säga än ett simpelt: HAHA!


Ärligt, vad tänker man med när man skriver nåt sånt? 


"Yeah, I'll have the stolen lamp."

 
Now thats what I call a good translator!

That was all folks... vill ni se mer av dessa roligheter och inte sett det förr, gå in på www.tjuvtittat.se
Nu ska jag som sagt sova. är faktiskt riktigt trött, huvudet bara bultar. kan bara inte lyckas stänga av datorn. :P

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0