Kollar film...

Tja.
bestämde mig för att börja kolla på en film nu, för jag hade ingenting att göra...
har suttit och organiserat haikudikter åt min styvpappa som ska publicera en bok med dem förhoppningsvis. har lagt dem i den ordningen jag tyckte de skulle vara i. och de var många, typ 60 stycken. jobbigt. :P
sen blev jag sugen på ravioli... för typ en kvart sen. så åt jag ravioli och nu ligger jag här. 

tänkte bara uppdatera er om hur läget låg till... 
filmen heter "The Majestic", och huvudrollen spelas av Jim Carey (det känns på nåt sätt som jag stavat fel hans namn... även om jag innerst inne vet hur det stavas... :S knas.).
lägger väl upp någon slags recension av den här sen. :P

kram sålänge! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0