Långa jävla blogginlägg...

Jag skriver alltid så himla mycket när jag skriver inlägg här i bloggen.
är det kul att läsa så mycket eller blir det bara irriterande efter ett tag?
jag kan ju liksom läsa mina egna inlägg och tycka att det är helt okej, men det kanske är för att just jag har skrivit det... då blir det lite en annan sak än för en utomstående.

vad tycker ni? kortare blogginlägg?
asså... vad ska man skriva om, eller hur ska man skriva egentligen för att få fler läsare?
mitt läsarantal är som en jävla bergochdalbana. en dag är det nästan inga, en dag är det lite fler, en dag är det många fler än det normala, och sen går det tillbaka till att vara nästan inga igen...

är det fler inlägg som lockar fler läsare, ska man skriva oftare? eller är det bara för att rubrikerna just då fångat folks uppmärksamhet? antagligen...

nej, nu börjar det bli sådär långt igen. jag kan tydligen inte sluta skriva. :P

men iaf, om ni har några idéer om vad folk, ni själva till exempel, vill läsa och hur, å släng in en kommentar vettja. :)
jag är intresserad. det är väldigt konstigt det där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0