Lördag: Sola, bada, äta glass och övningsköra...

Tja folket!
idag har varit en jääävligt najs dag.
började med att jag blev väckt. dock inte så najs, eftersom jag somnade nån gång efter 4... :P hehhe...
men jag gick upp iaf.
åt brunch typ... :P sen skulle vi cykla till flaten och sola och bada.
cyklade. det går typ mycket snabbare att cykla dit äön att åka bil. borde göra det oftare. billigare och nyttigare. :P
sen solade vi, och badade lite i det hemskt smutsiga vattnet. och sen solade jag lite mer...
sen cyklade vi hem igen, och köpte med oss massa glass, strössel, chokladsås och strutar. :) moooms. sen åt vi det. :P gottigt värre var det.
sen chillade vi lite, och så gick jag ut med vovven, och kisen följde med. sööt. :)
och sen åkte vi och köpte övningsskylt, och åkte till en lite övergiven parkeringsplats i skarpnäck. först lärde jag mig att ja, starta bilen rätt och så, sen fick jag se till att hitta dragningsläget, och körde lite försiktigt. och senare ställde han upp lite koner på olika sätt, så fick jag åka mellan och runt dem, backa, parkera, göra u-svängar, mm.mm. och sen körde jag på lite själv bara, :) roligt var det. längtar ut på vägarna! men det tar nog ett litet tag till innan jag får åka där... hehe. :P men han sa att jag var duktig iaf (min styvpappa som är min handledare alltså...)

nu ska jag chilla. :) spela sims 2, CHILLA... :P

lägger upp litew bilder här sen, på grillningen igårkväll och lite sånt... några outfits kanske. :)

kraam sålänge! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0