Lördag

Tjena.
idag är det dåligt väder. obviously.
så därför har vi suttit inne mest hela dagen...
jag har suttit och ritat för det mesta. tänkte faktiskt att jag skulle vara duktig och öva upp mina avbildarskills. min bildlärare har sagt att jag borde träna på det. så nu har jag ritat av elin lanto, som var på omslaget av en tidning, och kate moss, som var på en reklam i samma tidning. blev rätt nöjd faktiskt, man ser ju förbättring och så. :) 
jag tog bilder på dem, men kan som sagt inte ladda upp några bilder just nu, så ni kan inte få se hur de blev... kanske en annan gång. :)
nyss satt jag och spelade lite Jade Empire igen, och snart ska vi kolla på en film vi hyrt, "Ond Aning" med Sandra Bullock. den verkar jävligt bra. men just nu kan ju iofs ingenting mäta sig med fight club.

nu ska jag kolla upp hur jag ska åka imorn, om jag nu inte får skjuts det vill säga... men det får vi se.

skriver mer senare. kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0