LOST

Helt galet bra.
Även om många kan tycka att LOST är en sån där serie som bara blivit helt utdragen och inte leder nånstans och att man bara sitter där och tittar i ovisshet kan jag inte hålla med. ALLS.
för visst, serien ÄR väldigt lång och utdragen, men med vissa saker är det meningen att det ska vara det. och man får ju reda på någonting nytt för varje avsnitt (iaf får jag det...)
det är också sjukt spännande hela tiden. jag sitter som fastklistrad när jag väl börjat kolla.
nyss kollade jag på 4 avsnitt på raken, och jag pausade nästan inte en enda gång, och jag trodde inte det var slut (eller mer: "hoppades inte att det var slut") när det väl var det. ville bara se mer och mer, vad händer härnäst?

Jag undrar ibland hur de kommer på alltihop... tänker att: "jag skulle aldrig kunna komma på någonting sånt där...", och det skulle jag väl inte heller, eftersom jag inte är de... men sen kommer jag på att jag kanske nån gång kommer komma på något som någon annan kommer tänka likadant om. I alla fall hoppas jag att det blir så.

Men i alla fall... genialiskt.
kan inte vänta tills nästa säsong börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0