Man kanske borde sova...

...det är ju ändå söndag.
imorn måste jag upp rätt tidigt för att gå ut med hunden, sen måste jag äta mat, duscha och göra mig i ordning, och sen bär det av till jobbet.

lite läskigt imorn ju, för nu tror jag vi slutar tjäna 90 i timmen och går över till provision, för mina 2 provveckor är slut...
så antingen kan jag tjäna hur mycket som helst, eller hur lite som helst... det finns ju vissa som jobbar där som säljer typ 4 produkter på 4 timmar, och den personen vill man ju inte bli.
så nu får jag kämpa hårt för att tjäna pengar. och förhoppningsvis tjänar jag mer pengar på provisionssystemet än jag gjort hittills.
räknade ut att på de timmarna jag jobbat hittills har jag tjänat ungefär 1850 kronor... och jag kommer ju inte kunna jobba så mycket mer eftersom resten av mitt lov mest kommer bestå av resor (förhoppningsvis, om allt går vägen).

så ni får önska mig lycka till!

nu ska jag sova.
gonatt.
kraam på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0