Måndag. Rätt så onödigt fast ändå inte...

Tja.
vaknade av att mamma väckte mig typ precis i tid imorse (utan att hon visste när jag skulle åka), vid typ 11.30.
gick upp och gjorde mig i ordning, sen torkade jag en blöt vovve, och så stack jag.
när jag kom till skolan lite försenad (trodde jag) så var det ingen där. så jag sms:ade A och frågade vart fasiken alla höll hus. då visade det sig att engelskan var inställd. och anledningen till att jag inte visste detta var att min lärare skickat mail till oss om det klockan 9 imorse, och jag hade inte tid att kolla datorn innan jag åkte... för jag trodde inte det behövdes, eftersom jag kollade den senast typ 3 igårnatt... men men. så jag åkte hem till henne och chillade ett tag, tills vår nästa lektion började.
när vi kom dit var det också väldigt tomt. vi var de enda där till en början. väntade ett tag, men inga kom, och vår snälla bästaste lärare blev lite ledsen... det var hennes sista lektion nånsin (kanske) på skolan, för hon har bara varit vikarie för en mammaledig lärare ett väldigt långt tag... hon hade tagit med sig film och godis och förberett en tävling och grejer... men sen när det bara var vi där fick vi ta allt godis för oss själva. :D hehe. men synd om henne iaf.
sen efter ett tag kom 2 till, och sen fick vi gå, men efter det tror jag inte det kom några fler...
fick iaf reda på att jag fått MVG på tidslinjen, och därför MVG i hela kursen. najs. :)
sen åkte jag hem, och ja... kom väl hem för inte så länge sen.
senare tror jag att jag ska åka in till farsta och se om jag kan hitta några sommarskor och nån liten klänning eller kjol.
meen... nu ska jag checka om nåt behöver städas, sen kanske jag ska kolla lite grejer...

skriver mer senare.
kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0