Meeen... jag vill kunna fota.

min älskade kamera är inne på lagning...
även om det inte är världens bästa så är den bra, och jag tycker om den.
den är min vän. (som typ alla mina ägodelar är)
en del av mitt liv, den finns där om jag ser nåt kul eller vackert jag vill fota...
men nu är den inte det. och det gör mig ledsen.
om jag nu åker till spanien vill jag ju ha med mig den.
det skulle ta ungegär 2 veckor sa de...
hur långt tid har det gått nu? 1 vecka kanske? ungefär...
så förhoppningsvis blir det inga förseningar. och förhoppningsvis får de inte för sig att den mår dåligt på grund av något jag har gjort mot den, för så är det ju inte. om det skulle vara så skulle vi behöva betala, och vi har helt enkelt inte de pengarna just nu... särskilt inte om jag åker.

men som sagt. vill ha min kamera. saknar den.
min gamla suger hårt.

update: lämnade in den för exakt 2 veckor sen... så då borde jag få den snart, annars dödar jag dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0