Men nu ska jag nog faktiskt gå och lägga mig.

Känner mig lite trött. så jag ska nog sova nu.
kanske inte bästa sättet att avsluta kvällen, att läsa om en jävla skit... så jag ska nog hitta på nåt som får mig på bättre humör innan jag somnar.
imorn får jag sova hur länge jag vill. skööönt.
sen kanske det blir övningskörning också. :) förhoppningsvis blir det det. för just nu har ju varken jag eller min styvpappa så mkt tid över till just att övningsköra, men lördagar är typ det enda som funkar. så vi får väl hoppas på det.

åh, jag vill ha tillbaka min kamera. känns som det redan gått mer än 2 veckor sen jag lämnade in den, men det har det definitivt inte gjort... faan... blä. vill ju fota.
men framförallt vill jag ha en systemkamera. Canon 400D. den ska bli min till höst... får vi hoppas. födelsedag. och jag blir ju 18 vafan, då kan de väl unna mig nåt lite dyrare... haha, nej men... hoppas verkligen det går att samla ihop pengar till den iaf. :) min familj är ju inte världens rikaste, men det borde gå, har mamma sagt också.

men gonatt på er då!
sorry för hemskt dålig uppdatering, men ni är ju inte många som läser i vilket fall om helst, och jag skriver ju mest för min egen skull när jag känner för det så... :P haha. vet inte hur många gånger jag sagt det där nu. men aja...

kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0