Min dag...

Tja.
min dag har varit rätt najs, men aningen seg...
vaknade seent imorse, sen gick jag upp och åt brunch. :P hamburgare. gott. :)
sen satte jag mig och ritade lite. tränade på mina avbildningsskills lite mer...
när jag ritat en teckning gjorde jag mig i ordning, och sen gick jag ut med vovven, syskonen och kissen.
sen var jag tvungen att åka till jobbet.
på väg dit, i tunnelbanan, satt jag med min musik i öronen och filosoferade, fick för mig att jag skulle skriva en bok som var typ som en självbiografi men inte riktigt, och sen var jag framme.
när jag kom fram fortsatte jag filosofera, på hur konstigt det kändes att gå åt samma väg fast åt andra hållet, och att jag inte ens kände igen mig där jag gick, men ändå visste vart jag skulle gå.
på väg till jobbet träffade jag en annan tjej som börjat samma dag som jag, och vi gick tillsammans dit, där jag till min förvåning hörde mitt namn ropas. det var J. hon hade tydligen skickat ett sms innan och sagt att hon skulle jobba, men det sms:et fick jag inte förrän jag var på väg hem sen igen. haha.
men iaf, jag och J hittade platser och satte oss och jobbade. fy fan var hemskt det var. jag fick nej på nej, och blev tröttare och tröttare. nån gång då och då sålde jag några produkter, men sen gick det tillbaka till nej igen... och sjukt många var inte ens hemma (inte så konstigt med tanke på att det är dagen innan midsommarafton). minuterna gick så sakta att jag trodde jag skulle dö, och varje paus på 10 minuter var de ljuvaste nånsin... men tillslut var mina 4 timmar på jobbet äntligen slut, och jag hade lyckats sälja 21 produkter. inte alls lika bra som förra gången, men helt okej ändå. jag gick inte över till provisionssystemet idag. ska jobba nästa gång på tisdag. skönt att få lite tid att chilla. :)
sen åkte jag hem. satt med mina öron igenproppade som vanligt på hemvägen också, och gick från tunnelbanan rätt så snabbt.
när jag kom hem gjorde jag mig lite fetasallad, och några minuter efter jag kommit in genom dörren ringde mamma för att kolla om jag kommit hem. det hade tydligen hänt nåt nere vid tunnelbanan. så det måste ha hänt precis efter jag kommit därifrån. lite läskigt. jag såg en skum kvinna på tunnelbanan, som såg ut att vara kapabel till nåt... kanske var hon  som skapade nåt. vet inte riktigt. men mamma sa att det hade kommit ambulanser och grejer...
jag gjorde iaf klart min sallad och satte mig i mitt rum och åt den samtidigt som jag kollade på "50 first dates". den är så söt den filmen. :)
nu kollar jag på Scrubs... och ska fortsätta med det ett tag.
Imorn är det midsommarafton och jag har ingen aning om vad jag ska göra... antagligen bara sitta hemma, äta jordgubbstårta, dricka jordgubbssaft och kanske grilla med familjen (ja, den som är hemma dvs)
har ni några trevliga planer inför midsommar?

kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0