Morsning.

tänkte skriva god morgon, men kom på att det kankse var lite sent för det... och nej jag vaknade inte nyss. haha. :P
vaknade dock rätt så sent, vid tolv nån gång.
gick upp och åt väldigt onyttig frukost i sängen samtidigt som jag kollade på gilmore girls.
sen städade jag lite i rummet, och sen slappade jag lite, och fixade naglarna. kände för det. :P så nu är de röda och fina. :) hihi. har faktiskt typ för en gångs skulle lyckats låta naglarna växa en bit innan jag biter av dem, eller de går av av sig själva. så det var lätt att fixa en fin form på dem. :D
nu ska jag ta och äta lite lunch tror jag... sen senare får vi se vbad som händer. dagen blir nog rätt chill i vilket fall som helst. :)

kram <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0