My precious hair...

...håller på att försvinna. känns det som iaf.
det är sjukt äckligt, och läskigt, för jag bara tappar en massa hår hela tiden, och det ser så äckligt ut också eftersom jag har långt svart hår... och det ligger typ överallt numera känns det som.
jag hårar typ mer än min vovve... och han hårar mycket.
seriöst. jag kan typ dra handen genom håret och få med mig typ 10 hårstrån samtidigt. gross!
jag vet inte riktigt vad det är för fel. jag började tappa hår (i galna mängder) för typ några månader sen kanske, eller typ en månad och några veckor. då trodde jag att det kanske berodde på stress eller nåt, eftersom vi hade så mkt i skolan just då och jag slet arlset av mig flera veckor i rad och sov inte särskilt mycket. men det har ju fortsatt långt efter stressen lagt sig... det kan ju vara att jag har brist på nåt ämne i kroppen, och det är det väl antagligen... får börja äta vitaminer och grejer.

om någon har nåt annat tips för hur jag ska få mitt hår att sluta falla av så vore det schysst om ni berättade det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0