Nu ska jag och min vovve iväg snaart...

tja.
jag orkade inte skriva tidigare, för jag orkade inte sätta på datorn. drar så jävla mkt ström, och det blir dyra elkostnader för mamsen, så jag tänkte att jag sket i det.
istället har jag vaknat tidigt, redan 09.40, gått upp, ätit väldigt lkite frukost för jag mådde aningen illa. sen gick vi ut på en liten promenix i skogen...
satte mig och spelade jade empire, och sen skulle vi cykla ner tillcentrum. jag köpte glass till mig och bajb. :) gottigt. ben&jerrys. jag har egentligen inte råd med sån jävla dyr glass, men den är ju godast, och jag hade lovat. :P
cyklade hem igen i regnet, och satte mig och spelade lite till.
åt hamburgare och pommes frites, gott var det. massa dressing... blev dock aningen för mkt efter ett tag. haha.
nu ska jag snart gå. min vovve är seg, och jag måste köpa remsa, så då måste man börja gå mot tunnelbanan lite tidigare än man brukar. :P hehe.

skriver mer hemma hos A.
kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0