öhh... Måndag, juste.

Tja. idag är det måndag ja. glömde nästan. :P
igår satt jag uppe till typ halv fyra som vanligt, och därför tog det ett tag tills jag kom upp imorse... igen. måste sluta gå oc lägga mig för sent, jag har ju saker att sköta även när jag är ledig... vovve t.ex. men mamma var snäll och gick ut med honom en stund imorse iaf. :)
jaa... vaknade vid typ 12.15, gick upp, åt mat och sen kollade jag på ellen degeneres. hon e så skön. :D man blir (eller jag iaf) glad när man kollar på det. 
sen gick jag och lillasyster ut med ovve, och kisse följde med också. sööta killar. :) 
nu ska jag och lillasyster snart åka till farsta. hon ska köpa en present till sin lärare och jag ska byta ut mina solglasögon som har gått sönder. 
nu måste jag dra... skriver mer senare. 

kraam på er <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0