Onsdag med sugväder och spel

Tja folk...
öhm... idag har det varit sug-väder. så det har inte blivit så mycket gjort. 
blev väckt imorse vid 10.30 ugefär, och var inte på särskilt strålande humör. vaknade nog lite på el sida, och dessutom är det irriterande när ens väckarklocka inte ringer, så man känner sig stressad när man måste ut med hunden på morgonen.
gick upp iaf, och satt och drack en cappucino och åt rostat korvbröd med smör och citron-marmelad... sjukt gott faktiskt. haha. (men korvbrödet åt vi mest för att allt annat bröd tog slut igår när jag gjorde vitlöksbröd...)
sen var jag då tvungen att gå ut med vovven. fick gå ut själv idag, för ingen ville följa med i det tråkiga vädret...
ganska mysig promenad iaf, jag och min vovve... :) så söt min vovve.
efter det har jag inte gjort mycket alls, förutom att sitta och spela...
och det har jag gjort ett par timmar nu, så det var dags att sluta. 
nu ska jag nog gå ut med hunden snart, och då får jag nog iaf med mig ett stycke syster och ett stycke bror. :)
skriver om jag kommer på nåt roligt att skriva om.

kram på er <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0