Så sjukt bra! Genialiskt...



Fight club.
fy faan vilken jävla film asså.
bästa jag har sett på länge.
visst, jag räknade ut hur det hela låg till innan själva "chockeringsmomentet" i filmen kom. det brukar bli så. men ändå.
så sjukt jävla bra!
det är så en film ska vara, alla detaljer med, inga nedkortningar eller censureringar, bara ren genialitet.
någon dag ska jag göra en sån film. någon dag, det lovar jag.
jag ska i alla fall försöka mitt bästa för att få det gjort.
fy fan asså.
allt jag kan säga.
om ni inte har sett den, se den!
varenda liten detalj... allting; början, slutet, mitten, till och med menyn för filmen var genialisk.
filmupplevelsen var total, jag bara tittade och tittade och tog in allt, jag hade inte ens tid att vända blicken en sekund för att kolla på klockan, för jag var så fokuserad på filmen. man kunde inte missa en sekund, man var tvungen att ta in allt. all information, alla detaljer, allt.
nej... nu ska jag nog sluta skriva.
men i alla fall. genialisk.
känner mig inte ett dugg trött...
skulle aldrig kunnat somna till den filmen, eller stängt av den för att kolla vidare imorgon. nej... det här var en upplevelse som var tvungen att ske på en och samma gång.
men som sagt...

jag kommer inte gå och lägga mig riktigt än, men när jag gör det skriver jag igen... även om det antagligen inte är någon uppe för att läsa det...
mina mest intressanta inlägg (enligt mig själv) skriver jag på natten... dumt egentligen, för då är det ju rätt svårt att fånga nya läsare... haha.
men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0