Ska jobba ikväll.

Tja.
Vaknade vid 10 imorse, gick upp och åt frukost, och sen gick jag och lillebror ut med min vovve. senare kom också lillasyster och kisse.
dagen har väl hittills mest bestått av tv-tittande och städning. och så blev jag lite ivrig och skrev en lista på allt som behöver göras innan vi åker till spanien, och började tillochmed skriva packlista. haha. :P jag som inte ens tänkte följa med dit frå början.
nu är jag typ... väldigt glad att jag ska dit.
sol, värme, bad, chill... :)

har lite ont i magen. förhoppningsvis försvinner det innan jag ska åka.
ska jobba från 5-9 ikväll som sagt. sticker hemifrån typ vid 4.
tills dess ska jag försöka vila upp mig lite.
kanske läsa lite, kolla tv, bara chilla. =)

hoppas ni får en skön dag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0