Skor, skolavsluting och allmänt babbel...

Tjenare folk!
ja... när skrev jag sist egentligen? det var väl innan vi skulle åka antar jag...
juste, åkte aldrig till farsta, för vi skulle åka klockan 6 och de stängde 7, och ja...
men vi åkte till skopunkten, rusta och willys istället. hittade äntligen ett par sommarskor! :D fiina och skööna. I like em. tog foto på dem, men jag måste ju använda min urgamla digitalkamera numera, och den suuuger jämfört med min vanliga... så det blir lite jobbigt och oinspirerat när man fotar med den... och det blev inga bra bilder. :/ men jag lägger upp iaf. :P

 

söta va? ^^
199:- på skopunkten.
nästan alla mina skor är köpta där. :D billigt och bra.
blev jättesugen på att köpa ett par converseliknande skor också, röda med vita prickar, men de kostade också 199:-, och då hade jag gjort av med i princip allt jag hade... :/ och jag vill ju ha pengar kvar till ett par shorts eller en kjol också... så de sket jag i... mot min egen vilja..

hellegud. på torsdag är det skolavslutning. känns overkligt. det känns verkligen inte som om jag gått 2 år på gymnasiet, eller, egentligen känns det som mer, men sen när man tänker på att det  bara är hälften så långt tid kvar av gymnasiet känns det som jag gått kortare tid... haha. knas.

nee... nu ska jag kolla på lite mtv movie awards-klipp på mtv.com (började ju kolla på det igår, och såg typ till halv fyra eller så, men sen tänkte jag att jag kanske borde sova, så jag missade resten).

skriver lite mer senare.
kraam <3

och än en gång, snälla bara klicka in er här och bli medlemmar (eller om ni veeerkligen inte orkar bli medlemmar kan ni bara klicka på länken en gång och sen stänga ner den, det gr mig hela 100 poäng): http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/8992

tack! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0