Söndag

tja folk!
dagen har varit trevlig... för det mesta iaf. :P haha.
vaknade i tid, åt onyttig frukost (händer alldeles för ofta... inte bra), gick ut med vovve, kisse och bror.
gick in igen, spelade ytterst lite Jade Empire, sen kom storasyster hit.
vi kollade i gamla fotoalbum, bebisfoton och sånt. sött. väntade på mat, svalt ihjäl, väntade lite mer... jag gjorde vitlöksbröd och fetasallad. väntade på att kycklingfiléerna skulle bli klara. dog. återupplivades av matlukt.
åt gooood mat, alldeles för mycket. :D
sen tänkte vi kolla på nån film men kunde inte bestämma oss för nån av de tusen jag hade hemma (typ mer 5, men ändå...) så vi spelade rayman raving rabbids istället. aslänge sen! och askul... haha.
we danced 'til we dropped. :) och bankade kaniner i huvudet. och gick raving MAAAD! hehe. vi hade kul. 
sen skulle syster gå hem, och jag och lillebror + vovve passade på att gå ner och köpa godis. gottigt var det.
kollade på en film, baserad på en verklig händelse. handlade om en 27årig kvinna som fick bröstcancer och klarade sig igenom det. :) rätt bra. 
och sedan dess har jag suttit och kollat upp flygresan och så... som sagt. 

imorn blir det en till chilldag innan jag ska jobba igen. ska nog förmodligen kolla på nån av filmerna då. jag kan ju inte bara låta dem ligga där! :D

skriver mer när jag kommer på nåt kul att skriva om. 
 kraam <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0