Söndag.

tja!
imorse vaknade jag... nån gång. :P haha.
gick upp, och började genast städa mitt stökiga rum (har ju faktiskt tid att göra det nu...). det blev rätt hemtrevligt. :P
sen lagade jag och åt mat, good mat. :D
och efter det la jag mig på balkongen och solade i lite mindre än 2 timmar. sköönt var det. jag hade bestämt mig för att även om jag tyckte det blev svettigt och varmt och jobbigt skulle jag ligga där tills min spelningslista för death cab for cutie hade tagit slut. och de låtar jag lyssnade på var väl ganska 20 stycken sammanlagt... nästan. myysigt var det iaf.
haha, trodde inte jag skulle få så jättemycket färg, med tanke på att jag inte fått så mkt färg innan, så jag tänkte inte på att vika upp mina hotpants ordentligt. så nu har jag streck på benen... snyggt. :P men det är ett bevis på att jag fick färg iaf :D finally. :P
nu har jag iaf en lite fin gyllenbrun färg över hela kroppen (det vill säga framsidan av kroppen, man kan inte sola ryggen i vår åh så bekväma solstol.)
sen fick vi leta överallt efter kissen, som alldeles nyligen hittade hem igen. :P vi var tvungna att ta in honom innan alla försvann bort från lägenheten.
nu ska vi gå ner till sjön och grilla och så...
skriver mer senare.

kram på er <3
hoppas ni har lika trevligt i det härliga vädret som jag!  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0