Still alive and awake.

tzenare.
ja. öhm...
vet inte riktigt varför jag skriver.
det är så det blir när man sitter uppe för länge och gör onödiga saker...
nu har MTV Movie awards börjat iaf... lite kuligt. :)
ska kolla åp det ett tag...
kanske ett långt tag.
är ju inte precis trött än...
så...
men...
från och med nu ska jag kanske bara skriva när jag har nåt vettigt att skriva om?
låter det som en bra idé?
kommer nog inte hålla det iaf... men aja. :P
kissen kom nyss och knackade på min dörr och ville komma in. (eller ja, knacka kan han ju inte göra precis, men han skrapade lite...)
bobo ligger på golvet och snarkar..
och jag ska snart gå in i köket igen och lämna mina chips och min dipp... orkar inget mer nu. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0