Sun-dag, höhö... (fan vad dålig jag är...)

haha. tja. :P
jaa, dagen har varit solig, därav det hemskt dåliga skämtet...
min söndag började med att jag sov i evigheter, sen vaknade jag och åt frukost.
sen chillade jag lite... och gjorde ingenting, och sen åkte jag, min mor och min styvfader till heron city och mediamarkt och checkade lite grejer, bland annat lämnade jag in min kamera på lagning och krejjer. vilket jag nu kom på inte var å jättesmart, även om det var det... grejen är att det kommer ta typ 2 veckor ungefär tills jag får tillbaka den igen, och just nu fotar jag ju med min gamla kamera, men jag vet inte vart sladen till den kameran är, så hittills när jag laddat över bilder har jag lagt in minneskortet i min vanliga kamera och fört över bilderna via den kamerans sladd. så nu när den kameran är på lagning måste jag alltså hitta sladden till min stenålderskamera om jag ska kunna föra över några bilder alls... och min laptop har ingen minneskortsläsare... blä. då blir det till att leta. :/
jaa... men iaf. efter mediamarkt gick vi över till willys och köpte lite mat och grejer, sen åkte vi hem igen.
väl hemma blev det mer chill... framför the sims 2 igen. fan vad jag suger. :P
sen gick jag ut med hunden, och lite senare cyklade vi till en sjö och tog oss ett litet kvällsdopp. :) myysigt var det.
och sen satt jag och spelade lite till, och så tog jag ett bad i badkaret, och nu ska jag kolla lite grejer på datorn samt börja skriva mitt CV... :P
skriver mer innan jag ska sova...

kraam <3

PS. utlovade bilder kommer inom en snar framtid, tror jag... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0