superduperprommis och chill.

tja.
hemma hos bajb nu, kom hit vid 5.
hade med mig ben&jerrys (som jag nästan råkade glömma att ta med till en början.
vi satte oss i soffan och chillade med tv och chokladglass med bitar av brownies i. jäääävligt mumsigt asså. :)
sen gick vi ut på en superduperpromenad med våra dooktiga vovvar. var ute i typ 2 timmar ungefär tror jag... kaaanske mer. :P gick  ute i skogen, upp på  hammarbybacken, och  sen fick vovvarna tillochmed bada lite.
sen gick vi hem igen, och torkade blöööta voovar, och åt maat. gottigt. :D
nu ska vi chilla lite...
skriver mer senare, eller imorn när jag kommit hem. antligen innan eller efter jobbet. :)

kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0