Svårt att hålla reda på dagarna...

Idag är det fredag, har jag kommit på efter en stunds betänktetid...
Min fredag har varit chilligt najs, och kommer nog fortsätta vara det.
vaknade för sent imorse, även om min vovve sov i mitt rum. han väckte mig inte fast jag bad honom att lova göra det om jag sov för länge. men det gjorde han inte... mamma väckte mig istället... :P
gick upp och åt frukost, och sen gick jag och lillebror ut med hunden, ner till centrum för att låna böcker till mama och honom, men det var stängt... så vi handlade lite bara och sen gick vi hem igen.
Väl hemma var det sätdning som gällde för hela slanten... städade mitt rum, damsög mitt rum, hallen, köket, vardagsrummet, lillasyskonens rum och mammas rum (dvs hela lägenheten...) och så plokade jag ur och i diskmaskinen, sorterade kläder, m.m.
sen satte jag mig och tog en lugn stund framför the sims 2, och sen hjälpte jag mamma göra pizza. sen åt vi den, gudomligt god, även om vi inte hade så många ingredienser hemma, och var tvungna att göra pizzamackor också för att bli mätta... GOTT! ska äta upp det sista av den snart.
sen spelade jag lite till, gick ner med vovve till centrum igen och köpte comviq kompis, och sen... spelade jag lite till. haha.
och nånstans däremellan ringde de alltså om jobbet...

senare idag/ikväll ska vi kanske åka och ta ett dopp i en sjö, jag och den familj som är hemma. vet inte om jag är så pepp på det... men det blir nog rätt trevligt iaf. :P

nu måste jag äta.
skriver mer senare.

kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0