Tila Tequila, känslor och sömn.

Tjenare.
Nu ska jag nog sova...
känner mig trött.

Har kollat på finalavsnittet av "A shot at love with Tila Tequila". och jag grät. Herregud... jag blir så involverad i saker jag ser... Galet.
det dumma är bara att jag kollat på både "A shot at love" och "A shot at love 2", samtidigt ungefär, så nu efteråt vet jag ändå att de inte kommer leva lyckliga i hela sina liv. :P men det vet man väl alltid ändå... ?
Jag gillade Dani, hon var cool. och jag gillade Bobby också. Att se reaktionen på den som åkte ut (vill inte avslöja nånting om det nu är så att nån inte sett det och vill se det... vet inte ens hur långt de har kommit på tv-avsnitten... det kanske redan varit final?... vet in te, men ändå...) var bara hjärtekrossande. och när folk börjar gråta börjar jag också gråta... när det handlar om såna saker liksom... äh, jag vet inte. jag är en känslig person helt enkelt.

det är lite jobbigt ibland faktiskt, att ha så lätt för att gråta, för ibland när jag blir arg eller upprörd så kan helt plötsligt tårarna bara komma, och då ser jag ut som en mes.
men jag är liksom inte en sån person som skriker och kastar saker omkring mig när jag blir arg. jag gråter istället.

Herregud... nu har jag öppnat mig massor här... det kandke man inte borde göra egentligen?
äsch.

jag ska sova nu iaf.
kram på er och sov så gott! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0