Tisdag

Tja.
sorry att jag inte skrivit tidigare idag, men jag har varit rätt så upptagen...
idag var vi i hammarbyhöjden, alla inriktningar... väldigt mkt folk.
jag och bajb satt/låg och chillade i fejk-gräset och kollade på medan de flesta andra spelade fotboll och brännboll.
hade tråkigt för det mesta... lyssnade lite på musik, låg och blev bränd och fick solexem på armarna, som är vääldigt heta just nu (not) och kliar som fan... jippi. typ. :P
sen stack vi, och jag åkte hem. chillade med mamma ett tag här hemma, och sen skjutsade hon mig till farsta centrum, där jag vandrade omkring ett tag och letade och hittade kläder. :)

köpte detta:

  

Bh med avtagbara band från Cubus, 149:-
Sommarklänning och shorts från Gina Tricot, 149:- st.

shortsen har jag sytt in lite i benen, för INGA shorts passar rätt för min kropp, om de passar i midjan är de för stora i benen, och om de passar i benen kan jag inte å igen dem i midjan... beror nog på att jag har breda höftben. men det gick jättebra att sy in dem, och nu passar de perfa! :D

när jag hade shoppat klart kom mamma tillbaka med ett stycke lillasyster, och vi shoppade lite till. :P sen åt vi på McDonalds, och sen stack vi hem allihopa.

juste, fotade min fina linje på armen medan lillasyster var inne i provrummet...



snyggt va? ja... tycker jag med. :P

när vi kom hem gick jag och mamma ut med vovvsing, och sprang lite, men jag kunde inte springa så mkt, för det gjorde asont överallt, typ i mina inre organ och grejer (haha, låter lite väl dramatiskt, men det var så...) så jag gick för det mesta.

sen jagade vi efter kisse i buskar, och jag repade upp mina ben...

kollade Vänner, Gossip Girl, Desperate Housewives och Christine, och sen satte jag mig vid datorn och laddade upp lite bilder...

nu ska jag snart sova tror jag... eller, vet inte... får se. :P

hoppas ni haft en bra dag!

kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0