torsdag

tja.
imorse vaknade jag i tid för en gångs skull... fan vänta. jag drömde nåt jävla konstigt kom jag på, vad var det? det var nåt som hade att göra med min mobil som ringde, och det går ju typ 10 minuter emellan när den ringer (alarmet asså), och det blev typ som nåt spel... drömmen bladades med verkligheten typ... äsch, nåt knäppt var det iaf. haha. kommer inte ihåg.
men iaf... gick upp och åt frukost i sängen, kollade på ett sånt där tävlingsprogram och blev jävligt frustrerad. det var ett spel so,m gick ut på att det fanns 15 likadana bilder, på ett öga, men på en av dessa bilder fanns ett fel. och jag hittade det direkt, rätt självklart vad det var tyckte jag, tyckte det syntes så jävla tydligt, och tänkte att det här kan väl vem som helst lista ut. men sen var det INGEN som ringde in på typ hur länge som helst, och de höjde maxpriset från typ 130 000 kronor till 200 000, men ingen ringde in. och jag var sååå frestad att ringa in, men eftersom jag inte är 18 skulle det nog antagligen inte gått om jag ringde in med mitt eget namn iaf... så jag fick sitta där och våndas, när jag kunde svaret, och ingen annan ringde in, förrän efter typ en halvtimme, då de sa att om ingen ringer in inom den här tiden så får vi avsluta spelet. och sen precis i slutsekunden ringer en tjej och säger rätt svar. och hon lät btw som om hon var typ lika gammal som mig iaf... och så vann hon pengar, iofs inte 200 000, men 2800 typ... det är pengar! jag ville ha dem. om jag hade varit 18 hade jag lätt ringt in och vunnit alltihop! 
aja... haha. vad jag kommer av mig hela tiden... :P
sen iaf gick vi alla ut med vovven, jag och mina småsyskon cyklade och mamma gick med bobo, som också fick springa med mig lite när jag cyklade. så duktig min vovve. han lär sig saker så snabbt, även om han är så gammal som han är. :)
så cyklade vi en bit, och sen hem igen. 
väl hemma satte jag mig och spelade. men den här gången var det inte sims 2, utan ett spel vi har på x-boxen, Jade Empire. askul. rätt svårt dock (för mig, jag spelar typ aldrig såna spel). men kul. har suttit och spelat det rätt länge nu... 
senare kommer storstrumpa hit, och så ska vi äta gottig mat och så... ha trevligt. :)
nu ska jag checka lite grejer, sen måste jag nog ut med hunden. 
lägger in några saker från igår när jag hade tråkigt också... alldeles strax, så stay tuned om ni vill se på flumm och ett test... :P

kram på er. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0