Torsdag. Det är F*CKING SOMMARLOV!!! :D

tja. :D :D :D
jag är glad idag. gissa varför? sommarlovet har börjat! fast det kanske ni förstod iom rubriken... :P
ja... idag har jag vaknat, gjort mig i ordning, åkt till skanstull och fått skjuts sista vägen till sofia kyrka tillsammans med en kompis, sen hade vi skolavslutning, och hade sämst platser av alla och såg inte ett skit som vanligt... :/ men men...
åkte hem, spelade simpsons, ringde om ett jobb, där J jobbar, ska skicka in ett CV, men har inget... storasyster får hjälpa mig fixa. :D
sen gjorde jag en jordgubbstårta. alla älskade den, och nu tror jag att det finns 1 ynka bit kvar. haha. gooott med jordgubbstårta.
sen har jag chillat, gått ut med vovve, spelat the sims 2. haha. länge sen. :P :D
kollade på scary movie 4, rolig ibland. :)
sen har jag chillat lite till... imorn blir det nog till att vistas i solen tror jag.
nu ska jag chilla en stund till.
sorry om det är dålig uppdatering nu, men jag orkar liksom inte sätta mig vid min dator när jag gör så mkt annat... så mkt som inte är mkt... haha.

meen... kanske skriver mer senare.
kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0