Torsdag

Mors.
ska gå hemifrån om typ 45 minuter... jobbet.
Vaknade först jättetidigt, vid 7 och var typ väldigt pigg, men jag ville inte gå upp iaf så jag somnade om, vaknade en gång till klockan 9 och bestämde mig för att sova liiite till, och vaknar igen vid typ 11... :P :/ 
gick ut med hunden, gick in och åt en tortilla framför tv:n, och sen tog jag ett bad.
har målat naglarna också, svarta den här gången. :D

just nu sitter jag och är mätt efter att jag ätit 7 stycken av mammas bullar, och kollar på vänner. 

önska mig lycka till på jobbet till ikväll! hoppas verkligen att det inte går lika dåligt som förra gången... 
och hoppas också att någon jag känner är där, för förra gången satt jag själv, och det gör det också ännu mer tråkigt och irriterande. 

skriver mer när jag kommer hem sen... 

kraam <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0