Blaaaah!

Tja.
var ett tag sen jag kom hem, men jag var helt utmattad och orkade inte göra ett skit.

Skulle ju gå till tunnebanan vid 4 för att åka till jobbet, men dum som jag var blev det väldigt stressigt, eftersom min remsa var slut och vi hade nada pengar hemma. så min mamma (som också skulle till jobbet precis då) och jag rushade ner till centrum och kollade om det fanns pengar att ta ut på mammas kort. men vi kunde inte ta ut mer änm en hundralapp, vilket var precis 10 kronor för lite för en hel remsa. så jag fick betala 40 (!) kronor för att åka till rådmansgatan. så jävla dyrt! men men...
åkte till jobbet, och kom dit rätt tidigt, så jag fick sitta och vänta ett tag.
det gick asdåligt att sälja idag. sålde bara 11 produkter på 4 timmar, och jag orkade typ inte ens jobba hela tiden heller... satt och spelade Harpan samtidigt som jag ringde upp folk... blä vad jobbigt det var. och ingen jag knde var där idag heller. :/
haha, vissa man ringer är så knäppa. en kvinna jag ringde till tyckte tydligen det var väldigt lustigt att jag undrade om hon ville få ett par boxerkalsonger som hon kunde ge bort till någon att hon bara började asgarva. hon bara skrattade och skrattade, och jag kunde knappt höra vad hon sa. knas. Sååå konstigt är det väl ändå inte?
tillslut blev iaf klockan 9 och jag fick gå hem. ÄNTLIGEN tänkte jag.
när jag kommer ut börjar det ösregna. sen slutar det.
sätter mig på tunnelbanan som luktar skit, sen försvinner lukten...
och sen, i gullmarsplan, står tunnelbanan blixtstilla i en halvtimme. så jääävla irriterande. jag bara satt där och frös (för de stängde inte dörrarna heller) och väntade på att nåt skulle hända. då tittar jag över perrongen, och på andra sidan står hökarängen-tåget. därinne blir en man arresterad av massa poliser. jag har ingen aning om varför, men de såg väldigt misstänksamma ut. och jag vet fortfarande inte varför vi inte åkte nånstans. inte så konstigt eftersom jag satt och lyssnade på musik hela tiden, men... :P
iaf, sen åker vi iväg igen och jag kommer äntligen hem.
gick och la mig i soffan på en gång, orkade ingenting. har legat lite överallt sen dess. :P haha.
nu ska jag lägga mig i sängen och sova snart.

skulle egentligen jobba imorn också, men jag flyttade min tid till torsdag kväll istället. klarar inte av att jobba 2 dar i rad.

men... nu ska jag som sagt sova.
hoppas ni haft en bra dag!

kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0