WOHOO! PENGAR!

Hello!

Idag ringde de från telefonförsäljarföretaget som jag sökte jobb hos häromdagen...
Han frågade lite frågor om varför jag blev intresserad av jobbet, vad jag tyckte skulle bli kul och vad som skulle göra mig till en bra säljare. Samtalet gick bra, och vi bestämde att jag skulle komma dit på Söndag för att provjobba. Iiiih! Jag är klad. äntligen ska jag börja tjäna lite egna pengar!
Har räknat ut att på de 2 veckor jag kommer få timlön kommer jag tjäna drygt 6-8000 (det beror ju iofs på hur mycket jag jobbar, men om jag skulle jobba varje dag i 2 veckor skulle jag tjäna 8020 kronor, så jag ska nog jobba väldigt mycket de första 2 veckorna iaf.) efter de två veckorna jobbar man för provision, alltså det man tjänar på det man säljer, och då beror ju det man tjänar på vad man säljer, till vem, och hur mycket man säljer.
det ska bli kul. även om jag inte riktigt känner mig som en typisk försäljare är det ju alltid en erfarenhet, och en kul upplevelse. och dessutom kommer jag nog lära mig mycket när jag är där också. :)
så jag är glad. väldigt glad.
Och det som är ännu roligare är ju att min vän J jobbar där (det var hon som föreslog att jag skulle söka dit), och då kommer vi nog jobba rätt mycket samtidigt och så... :D roligt roligt...


Humm... Aningen äldre och med en telefon i lite modernare design. Ja, kanske funkar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0