Om jag hade pengar...

om jag hade pengar skulle jag:

¤ köpa en resa till mig och mina vänner nånstans långt borta till i sommar
¤ köpa en resa till mamma 
¤ köpa oljefärger, massa dukar & penslar och sitta och måla mest hela dagarna
¤ ge lite pengar till alla jag älskar som behöver pengar
¤ köpa lite mer kläder
¤ köpa en proffskamera
¤ köpa photoshop till min dator
¤ ge skolan pengar för att göra sig av med alla dåliga lärare (inte för att ALLA lärare är dåliga, utan för att de få som ÄR det borde sluta) och investera i några bra, som t.ex min förra svenskalärare
¤ köpa ett hus till min familj
¤ köpa en lägenhet till mig själv
¤ köpa Max-resturangen i Sickla Kaj så vi kan äta gratis där resten av vår skolgång
¤ skicka pengar till alla fattiga i världen
¤ ge pengar till en galen vetenskapman för att han/hon skulle uppfinna följande saker:
     ¤ en till sol som vi kan sätta rakt ovanför sverige och sätta på och av när vi vill

     ¤ en robot som känner av om kläderna på min stol är smutsiga eller rena samt vika och lägga de rena tillbaka i de rätta lådorna samt lägga de smutsiga i tvätten och sedan tvätta hela min familjs tvätt och hänga upp den och sedan ta ner den

     ¤ en robot som gör allt i hemmet ibland så mamma kan få sova lite

     ¤ en regnborttagare (som man även kan slå på och av när man vill)

     ¤ en outtråkningsmaskin

     ¤ en maskin som listar ut vad jag vill göra med mitt liv


jaa... det r väl några av de många saker jag skulle göra om jag hade pengar (dvs mer pengar än vad som redan finns i världen...) haha.


jag har tråkigt. 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0