åh... herre... gud... vad... jag... är... trött.

hej... tja... tjena. jag är trött. jag är jättetrött.
jag har suttit i flera timmar med huvudvärk och limmat och målat och skurit och klippt och dött... och nu är jag död.
vaknade imorse och var astrött, men gick upp ändå, hade ju ändå lite sovmorgon. åt frukost, gick ut med hunden. åkte till skolan. svenska. kollade på cornelis vreesjvik (eller hur i helvete det nu stavas...), gäspade som en galning. värmde mat, åt mat, hade engelska. betygssamtal, fick MVG- på nationella skriftligt, måste skriva en bokanalys på minst 500 ord, alltså G-nivå, för att nå MVG. skönt. att det inte var så mkt. alla andra satt och pluggade, jag satt och gäspade och lyssnade på musik. mentorstid. babblade om eventuellt frmträdande på skolavslutningen, inte framfört av mig dårå... :P pluggade lite inför skriftligt förhör i kultur och idéhistorian, som jag fick reda på idag. slappade. var död. kultur och idé. skrev svar på 4 frågor, fick nog rätt på dem. gick igenom nästa uppgift. var död. fick sluta lite tidigare. köpte gröna saker. åkte hem till A. fotade gröna saker. massvis med gröna saker. var död. gick ut med vovve med A och hämtade paket. gick tillbaka. öppnade paket. provade näsring. för stor. bajs. måste lämna tillbaka. åkte hem. chillade i typ 10 sekunder. jobbade på contemporary. hela kvällen. in på natten. ända tills nu. typ. sova. snart. gonatt. orkar inte skriva mer. 

kram <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0