Är nog rätt trött ändå.

tja. har nyss sett klart på filmen "The stranger inside" med jodie foster i huvudrollen.... den var väl rätt bra. kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tyckte om den... humm. vet inte. blandat. :P
tror jag ska sova snart. har ju skrivit min bokanalys och så, och har fått lite gensvar av bajb, och tänkte bearbeta den imorn. några små saker som måste fixas, sen är den klar. jag tror jag måste jobba lite på tatueringsarbetet nu i helgen också, det känns inte precis som det är nåt man har tid med under vardagarna, eftersom det är ett så pass stort arbete. och vi har ju redovisning av det på fredag... shit, vet inte hur jag ska hinna med allt i tid, men jag får väl jobba my ass off som vanligt... INGEN FRITID! inte alls. jobbigt. men snart är det över. moahahahahahaaaa... eller nåt sånt. haha.

nu ska jag chilla, sen sova. :) och sova läääänge. sen vakna, och plugga igen. om det nu inte är fint väder ute. :) fast jag måste nog plugga iaf, men ja... vi får se.
jävla plugg. de är inte särskilt smarta när de lägger ALLT det viktigaste i slutet av terminen, typ de 3 sista veckorna, helt packade med läxor, inlämningar, redovisningar och prov. hemskt! usch... de får bli bättre på att synka och organisera... till alla lärare därute: Vi har inte bara ett ämne! 

nej, nu ska jag sluta skriva. skriver mer imorn istället. :)

kraam <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0