Chill at last.

haha, tja. :P har nu pluggat en del... inte byggt nåt på min modell idag dock, men jag får väl göra klart den imorn. :) blir ju tvungen till det eftersom redovisningen är på tisdag. hehe... :P
nu är det chill. tror nästan jag ska gå och lägga mig snart. känner mig faktiskt trött, och ja... då borde man kanske sova...

funderar på vad jag ska ha på mig imorn... har ju hört talas om att det ska bli lite kallare, men det känns ju liksom som om man inte kommer behöva några kläder alls, med tanke på hur de senaste dagarna har varit. det har känts som man var utomlands. det var asskumt igårkväll, men ändå jättemysigt, för när vi gick därinne i stan vid typ 9, så var det asvarmt, och luften v ar fuktig, så man fick verkligen känslan av att man inte var i sverige, men ändå var man det. knasigt, men najs. :) hihi.
juste... kom på att jag inte skrivit nåt mkt om gårdagen. den var najs. haha. skrev ju att vi skulle och grilla... grejen var bara den att jag inte riktigt tänkt igenom hur mkt tid jag hade på mig innan jag skulle träffa A. så vid typ 6 nångång bar det av ner till sjön, men var tvungen att väntsa på en seg resterande familj, så det blev utdraget på tiden... sen var vi tvungna att hitta en plats att grilla på, och när vi väl kom dit kom jag på: "shit... jag ska träffa Amanda om typ en timme... och då måste jag ta en tunnelbana som går 19.40, och då måste jag sticka hemifrån vid 19.25, och då måste jag vara hemma ärifrån typ 19.15, och då måste jag cykla hem typ... nu." så jag stressade grillmäster styvpappa, och värmde upp några korvar (de blev inte grillade, för jag hann inte vänta på att de skulle bli det), 3 stycken för att vara exakt, la dem i bröd, och tillade lite ketchup, tryckte i mig dem samtidigt som jag drack cola och försökte grilla 4 marschmallows och åt dem lite snabbt, sen cyklade jag och mamma hem (för vi hade bra tagit med oss 1 set nycklar, smart drag från min sida...) och jag gjorde mig i ordning (dvs packade väskan) på 3 minuter, sen halvsprang jag ner till tunnelbanan och åkte till gullmars. väntade på A i typ 10 minuter, sen åkte vi till hötorget, in på SF, och hämtade ut våra biljetter. sen hade vi lite tid på oss... så vi gick in på McDonalds och köpte varsin glass, som vi åt väldigt sakta medan vi babblade lite och väntade mer... :P nån timme gick, och vår bio skulle börja om en stund, så vi gick in på SF igen...
sen kollade vi på bion, som btw var najs. vi funderade båda på att försöka bli lika skillade på matte som de i filmen, så vi också kunde räkna kort och vara coola och tjäna massa pengar... men sen kom vi på att vi nog aldrig skulle lyckas. :P efter filmen åkte vi hem till henne, och chillade lite. kollade "happiness", som jag än en gång missade slutet på bara för att jag tyckte att sova i stolen var mycket mer lockande vid tillfället av nån anledning. :P
sen sovade vi. :) och det var det... haha, blev lite långt kanske, men wth... haha.

nu ska jag... nånting nånting. vet inte. har typ gått från trött till övertrött nu tror jag, men borde sova ändå. ont i ryggen. :/ bläh.

aja. gonatt säger jag väl :)

kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0