Dagens outfit...

Juste... skulle ju lägga in bilder här idag... hehe. glömde lite... :P satt och pluggade rätt länge, sen åt jag god mat mamma hade lagat, fläskiflé, mmm... :) sen gick jag ut med hunden, pluggade jag lite till, och sen kollade jag vänner, gossip girl och desperate housewives. naaajs. och nu sitter jag här och ja... kollar lite grejer. på IKEA.se... skulle egentligen ha haft en ikeatidning är hemma som jag kunde klippa i, men hittade ingen, och orkade inte köra rassia i hela lägenheten för den... :P så jag kollade lite inspiration på nätet istället... fan satt man inte kan klippa i grejerna här... :/ :P haha.

ÅH! imorn är det asskönt. vi skulle ju egentligen ha haft matte på morgonen iställer för bild och formlektionerna, men nu visade det sig att vår lärare inte kan imorn, så vi har sovmorgon. till klockan 2! :D jag är överlycklig! jag får sova rätt länge (även om jag tänker gå ut med hunden på morgonen), och har låååång tid på mig att göra mig i ordning och så, hinner kanske till och med plugga lite innan skolan... haha.
asskönt iaf.

så... det är najs.

men juste, haha, dagens outfit var det ja... glömde igen. xD hehe.

here it is:

image310

haha, vad gör jag med foten egentligen? :P

dagens outfit bestod idag av:

¤ svarta leggings, HM (tror jag...)
¤ svartvit kjol, A's gamla garderob...
¤ svart linne, typ HM...
¤ vit hood, HM
¤ Hjärthalsband, julklapp för några år sen.
¤ närsring, Barbarella.se

haha, näsringen kan man ju inte precis se så mkt av i det här fotot... men värt att nämnas iaf. :P

nu ska jag... snart gå och lägga mig, för även om jag börjar sent imorn är jag fortfarande sjukt trött, och det går liksom inte att ändra på precis. :P

så. gonatt! sov gott.

kram på er mina få läsare. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0