Det är f*cking ljust ute ju!

haha. kollade ut genom fönstret och såg ljus.
 
image319

jag undrar om jag någonsin kommer somna inatt... humm. vi får se.
jag tycker ändå jag borde vara lite trött, för socker har ju bara en tillfällig verkan, och efter en liten stund brukar man ju bli trött som fan igen. men jag är inte trött som fan, och har inte varit det något alls under hela den här dagen faktist. vilket också är väldigt konstigt eftersom jag oftast alltid är trött. 

KAAAALET. bara så ni vet liksom... 

haha, kul för er som läser det här imorgon. (eller, ja, idag då...) haha, flera inlägg på raken om helt knäppa saker och om att jag inte kan sova. 

men öhh... vill komma på nåt kul att göra. lite svårt med tanke på omständigheterna, men ändå... haha. 

får se om jag kommer på nåt bra. 
i vilket fall som helst skriver jag nog mer här om en stund igen... :P

peace out.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0