Det måste vara något som är seriöst fel med mig...

nämen hejsan. jag borde sova nu, men guess what? det gör jag inte... fan. nu får jag väl lägga av (nej, jag hatar inte mig själv och nej jag är inte sjuk i huvudet... eller, okej aningen sjuk i huvudet, men jag är inte helt psycho även om det verkar som det ibland, haha). jag går inte och lägger mig i tid, även om jag inte gör något som helst vettigt vid datorn, och jag är SJUK. jag menar inte att jag är dum i huvudet för att jag är sjuk, utan för att jag inte går och lägger mig i tid när jag är sjuk. som sagt förut, kroppen behöver vila. något som jag tydligen inte förstått. eller, jag vet ju vad jag måste gör för att bli frisk, för att vakna i tid och så vidare, men jag gör det inte. bajs på mig.
vaknade inte ens i tid imorse, och då hade vi ändå sovmorgon. skulle ha vaknat i tid att hinna gå ut med hunden, men blir istället väckt av mamma klockan 09.30. så då hann jag inte göra det. och det var dumt.

men... även om jag är dum ska jag sluta klanka ner på mig själv och ja, kanske sova för en gångs skull? jag menar, jag ska ju ändå gå upp väldigt tidigt imorn och åka till hammarbyhöjden och ha gympalektion, men men...

kommer nog vara helt slut imorgon också. finns inte så mkt jag kan göra åt saken, förutom att möjligtvis sova när jag får chansen, vilket är NU. så. sov människa. (talking to self)

jaja. gonatt. igen. <3


Kommentarer
Postat av: Katta

Låter som himla flummande det där ^^

Ha en trevlig kväll/natt :)

2008-05-06 @ 01:37:30
URL: http://FAKKORS.blogg.se
Postat av: Lina

haha, jo, det blir väl så vid den tiden på dygnet... hehe. :P

ha en trevlig dag :) ^^

2008-05-06 @ 14:13:57
URL: http://lanilillstrumpa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0