Duude, I am so totally exhausted...

Tja.
jag är trött. väldigt trött.
syrran kom ju hit. vi åt god mat (alldeles fööör mycket allihop) och sen jodgubbar med grädde och socker (galet gott det med). sen satt vi och skrattade ett tag, och sen gick vi ut på promenad nästan allihopa tillsammans. (jag, mamma, storasyster, lillasyster, lillebror och bobo). vi gick ner till sjön och lät bobo bada lite, sen gick vi upp till golfklubben och köpte lite glass som vi satt och åt, och sedan gick/cyklade vi vidare hemåt. jättetrevligt verkligen. :) så skönt väder nu ju!
dessutom är det asnajs att inte ha några läxor längre... :D
när vi kom hem sen satte vi oss ner ett tag, och då kände vi alla hur jävla utmattade vi var. haha, vi satte oss i soffan, och alla var nära på att somna. :P sjukt.
sen gick syrran hem, och jag kollade på so you think you can dance. hela finalen hade redan varit typ, men jag såg vem som vann iaf.
nu ska jag snart kolla på inspelade vänner, och sen kanske fler inspelade program...
men det vore kanske lite smart att gå och lägga sig i rimlig tid ikväll... typ nån gång innan klockan 3 iaf. :P haha.
meen... skriver mer senare antagligen. :)

kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0