Fredag. :) sol!

tja. har kommit hem från skolan, har redan varit hemma rätt länge. vi hade bara 2 lektioner idag, eller, typ 1, för på den andra skulle vi bara berätta hur det hade gått med uppgiften vi fått hittills, och det gick snabbt.
haha, glömde ju min kartong i klassrummet igår, men som tur var stod den kvar idag, så jag tog med den hem, och snart ska jag väl börja bygga min modell. :) är väl kanske dags för det nu liksom... :P

resten av dagen kommer väl bli chill. åh, det skulle vara asskönt att sätta sig ute på balkongen och sola idag... tror nästan jag gör det nu innan syskonen kommer hem... sen ska jag bygga... man måste ju ta sig lite tid och njuta av solen och värmen också, eller hur? ^^

skriver mer senare. kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0