Fredag

tja. kom ganska nyligen hem från mina 2 lektioner i skolan. den första var svenska, då vi hade prov. helvete vad stressad jag blev på slutet asså! vi skulle typ skriva en analys om "ett öga rött" och jag valde att analysera språket i boken. först skulle man skriva en fabel på boken, som skulle vara högst ett a4 långt. sen skulle man skriva analysen, och medan man satt där skulle man liksom leta igenom hela boken efter citat att använda sig av och tolka dem... jag satt ända in i slutet. usch. hoppas det gick bra iaf...
sen var det redovisning i estetisk orientering. gick också bra tror jag... :)
sen slutade vi. jag och A gick till pressbyrån och köpte os varsin korv, haha, för vi bara kände för det. sen gick vi en bit tillsammans, åt våra korvar, och sen åkte jag hem.
fick min näsring idag, de hade ju skickat en för stor först, men nu hade de skickat den rätta storleken. :) jag kämpade med att få i den, och det gjorde asont (för den var typ dubbelt så "tjock" än den jag hade innan, kändes det som iaf... men tillslut fick jag igenom den. och nu sitter den i. gör fortfarande ont i både näsan och örat av någon anledning... haha. men men.

den känns mkt större än den jag hade innan, och det är ovant att se sig själv i den, men hittills har jag fått bra respons (haha, bara mamma och A som sett den hittills typ, men ja... :P) så jag behåller den nog däri. :) hihi. ^^

ni får en bild på mig i den också... jag ser inte så jättehet ut just idag känner jag, men ändå:

image309

jag ser lite lääskig ut på fotot typ... men det är ju näsringen man ska fokusera på liksom... :P vad tycks? :)

nä, nu ska jag... chilla lite vid datorn, sen måste jag fan plugga... läsa boken. :/

kram på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0