Fredag.

tja.
dagen har varit... rätt seg för det mesta, och lite för o-seg ibland... :P
började med typ en halvtimmes svenskalektion. vi gjorde några få små skitövningar, och sen fick vi gå...
sen väntade vi i typ en halvtimme på estetisk orientering... och den lektionen varade väl i kanske 5 minuter fick bara ta tillbaka våra arbeten och så...
sen fick jag och A vänta i tusen år innan nästa lektion började.
vi blev hungriga vid typ 10, och gick och köpte en kebabtallrik att dela på. sen tog vi med den till lumaparken och satte oss och åt där i hettan. gottigt var det.
sen hade vi fleeera timmar kvar att döda, så vi la oss ner i gräset på kullen i lumaparken och solade och lyssnade på musik. somnade nästan.
det var sjuuukt hett ute. man brann nästan upp. :P
låg där i typ... 2 timmar kanske, och sen gick vi och köpte varsin glass. :) jag köpte magnum strawberry white. sååå goood! :D
sen gick vi till skolan och satte oss i skuggan ett tag, åt våra glassar, gick in och drack lite vatten, och sen gick vi ut i solen igen. ett tag....
sen började practical art, och vi hade betygsamtal. jag kommer få VG+ i hela kursen totalt. fick MVG på tatueringsarbetet. känns helt okej. bara lite irriterande att jag inte gjordel lite bättre ifrån mig på de andra momenten tidigare... för om jag fått VG+ i de andra momenten skulle jag nog fått MVG i hela kursen... men aja.
när vi snackat betyg och skrivit utvärdering av kursen (gud vad man börjar hata de där jävla utvärderingarna nu) fick vi gå hem.
när jag kom hem tog jag det chill i typ 10 minuter, sen åkte jag och lillasyster in till stan och växlade mina pengar, sen var det meningen att vi skulle shoppa, men jag hittade ingenting. :/ irriterande. lillasyster hittade några grejer dock.
ska nog åka till farsta nån dag i helgen, och hitta ett par ballerinaskor eller sandaler... har ju inga riktiga sommarskor... utan klack då. :P
nu ska jag... öhm. göra nånting. :D får se. borde kanske äta middag...
var ju rätt länge sen jag åt mat...
skriver mer senare.
kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0