Haha, GOD MORGON Världen!

Tja. jag vaknade nyss.... ööh.
det är så att jag var astrött när jag kom hem. sen åt jag lite mat och lite jordgubbar och grädde.och så lade jag mig i sängen en stund för att kolla på tv och vila... sen kände jag att jag började bli lite trött så jag lyckades stänga av tv:n precis innan jag somnade, som var kanske lite innan 6. och nu vaknade jag av ingenting, trodde att det var morgon och att jag skulle till skolan, letar i sängen efter min mobil för att se var klockan var och hitta fjärrkontrollen där istället (som jag vanligtvis inte brukr låta ligga i sängen när jag sover...). så då kommer jag ihåg vad som hänt. och precis då hör jg mobilen ringa. haha. det var min storasyster, väldigt najs tajming där asså.
hon undrade om hon kunde komma över hit imorn för att hon saknade oss så mycket, så skrattade vi lite åt hur knäpp jag var och kom överens om en tid hon skulle komma, och sen la vi på.
blää... nu går folk här hemma och lägger sig liksom, och jag har nyss vaknat. kommer ju inte kunna sova på lääänge...
jaha... nu ska jag kolla lite på det som är kvar av pussycat dolls och sen ska jag väl... vänta på att bli trött igen. :P

skriver mer senare. kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0