Haha, Jag är JÄTTEPIGG! :D

Tja folk! vet ni vad? jag är aspigg. jag fattar inte varför. haha. eller jo, kanske lite... jag har ju typ ätit... väldigt mycket socker idag, hela dagen. min hela dag har bestått mestadels utav socker, i olika former och storlekar. hehe...
dessutom sov jag rätt så länge, eller egentligen kanske inte så länge jämfört med hur länge jag sov igår... :P
Men, guess what?! jag är klar med det jävla arbetet nu! tidslinjen äro färdig. den blev rätt så snygg om ni frågar mig...
och vet ni en till sak? fåglarna kvittrar utanför köksfönstret. sött va? det låter sådär morgonhärligt, vilket är lite konstigt eftersom jag inte ens gått och lagt mig än. sover ni? om ni gör det är det kanske lite svårt att svara på den frågan... haha.

jag är lugnt flummig och jättepigg och hoppig på samma gång, fast jag hoppar inte. om jag hoppade skulle nog alla andra vakna, och det skulle ju inte vara särskilt lyckat... haha. 

nej, nu sk jag sova, tänkte jag nästan säga... men sova kan jag ju inte. jag är ju pigg ju. vad ska jag göra då? vet inte...

får väl se... men jag tror att om jag ska vara vaken mer får jag förflytta mig till mitt eget rum... så jag inte väcker mamma som sover i rummet brevid köket. inte smart. 

men... skriver antagligen mer snart. eller senare. eller aldrig. 

kram på er! <3 :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0